Annonser från BloggPartner

Dålig uppdatering!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag!

Gick upp halv 11 (vilket är ovanligt sent för mig), satte mig vid tv:n och tittade på Bambi, älskar den filmen :D hahah
Sen gjorde jag mig iordning och gick ut med min vovve, kan skriva om henne i ett annat inlägg om ni är intresserade?
sen kl 1 stack jag till frissan och blev klippt. Sen var det hem och iväg till city gross och familia, inhandlade ett par jeans. Sen va det hem igen efter ett par timmar och nu klockan 7 är vi hembjudna till min hmm dumt de låter men, gamla klasskompis. Trevligt :)

Idag blev det inget stall heller för min del och förmodligen inte imorgon heller då vi ska tapetsera om mitt rum :)
Söndag, Ja kanske :) och på måndag :)

Är det något som ni vill att jag ska skriva om ? Jag har lite idetorka just nu så ni får gärna komma med förslag :D

Peace

Kommentarer
Postat av: carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

Var gärna med i veckans blogg! Dessutom finns det olika sätt att få extra lotter på :)

2011-08-19 @ 20:33:36
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

sv: Super, den bilden skickar du till vår mail :)

2011-08-20 @ 14:04:38
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

sv: Oj, sorry, trodde det stod att du var med i våran veckans outfit :)

2011-08-20 @ 14:05:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin och mysig header, jätte härlig känsla i den! :)

2011-08-20 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0