Annonser från BloggPartner

Hej

Idag har jag och pappa tapetserat om mitt rum, därav uppdateringen :D Jag kan lägga in Före/efter bilder sen om ni vill?

Det är fortfarande inte många som skickat in bilder till veckans outfit vilken är lite trist ;/
Men känner du för det så skicka till [email protected]

Imorgon börjar jag även gymnasiet vilket är spännande :) Någon mer som börjar ?
Jag kommer berätta mer imorgon :)

Jag ska även  upp i stallet imorgon hade jag tänkt mig, får se hur vädret är om det blir några nya bilder.

Peace

Är det något ni undrar över eller vill att jag skriver om så släng in en kommentar så löser vi det! :D

Kommentarer
Postat av: Liz

Kan man bara ta ett randome kort?

2011-08-23 @ 22:32:43
URL: http://dressageforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0