Annonser från BloggPartner

Hiss och diss

Idag tänkte jag Hissa och Dissa.

Dagens diss går till

Vit häst med vitt schabrak

bild lånad från google! (äger du den och vill att jag tar bort den så be mig )
Detta är ingenting personligt mot någon utan en personlig åsikt!
En vit häst ser smutsig ut med ett vitt schabrak! Tyvärr om man får säga så, så är det ett krav  på dressyr tävlingar att ha vitt schabrak oavsett färg på hästen.

Dagen Hiss går till

färgade träns

Bild lånad från google ( dressyrmupparna)
Tycker det är en fråck ide med färgade träns som man kan matcha till mycket. Vet att många tycker att det är överdrivet men jag tycker det är riktigt kul faktiskt :) Har även sett särgade sadlar vilket är lite speciellt:p

Vad tycker ni om detta ?

Peace

Kommentarer
Postat av: Hanna

håller helt med i både hissen och dissen ! :D

2011-08-23 @ 19:58:38
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: jonna

färgade sadlar tycker jag är lite för mycket även om jag är en färg-fantast och älskar färger på hästar ;) men färgade träns om man matchar dom rätt blir grymt snyggt och ustickande.

2011-08-24 @ 15:49:51
URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

tycker tvärtom

2011-08-26 @ 11:52:32
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Petra

Hej!

Läste lite på din blogg och fastnade för detta inlägget.

Jag rider själv dressyr och det är inte tvunget att ha vitt schabrak på tävling!

Färgade träns är snyggt!:)

2012-01-01 @ 19:27:41
Postat av: Petra

Hej!

Läste lite på din blogg och fastnade för detta inlägget.

Jag rider själv dressyr och det är inte tvunget att ha vitt schabrak på tävling!

Färgade träns är snyggt!:)

2012-01-01 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0