Annonser från BloggPartner

Igår

Igår när jag var i stallet hade jag min dagliga otur-,-
När jag cyklar upp regnar det så där jättelite, inte kul men inte värre än att man står ut. MEN när jag ställt cykeln utanför stallet och går in...... Då kommer värtsta ösregnet och höll på ett tag, men tänkte jag är redan lite blöt så det är väl bara till att gå ut! så jag tog skottkärran och gick ut i hagen och började mocka. Efter ca 20 minuter var jag klar och gick tillbaka. Det regnade fortfarande då! 7
Men så precis när jag ställt kärran så spricker himlen upp, regnet slutar och solen tittade fram och det var dövarmt!
Så hade jag väntat med att gå upp i stallet 20 minuter så hade jag sluppit bli helt genom blöt! MenMen haha
när jag var klar med mockandet kom också anna hem , hon hade varit och hämtat spån, så jag hjälpte till att lasta in det!:) snäll som jag är (A)

Brukar ni också mocka era hagar?

Peace

En liten bild på borstätaren pilgrim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0