Annonser från BloggPartner

skolstart Igen....

Imorgon börjar jag skolan igen efter ett litet uppehåll ons,tors, och fre... Det var tyvärr inte alls som jag hade tänkt mig och vantrivs tyvärr väldigt mycket! Men imorgon ska vi va i stallet hela dagen, så då ska ja dit och så ska jag prata med min mentor..

Imorgon ska jag även rida (ordentligt) för första gången på ett år så det ska verkligen bli jättekul, ser verkligen fram emot det! Hoppas att jag får en hästs om jag spanat in, en liten storhäst som heter chardonnay, gråskimmel.
Om ni vill se honom så gå in på www.helsingborgsridskola.se och sedan hästar och ponnyer och, sen hästar så finns han där:) Jag har ingen aning hur han är att rida men min mentor sa att han är väldigt trevlig och duktig så hoppas på det:)

Jag funderar även på att ha en liten frågestund, är det något ni är intresserade av?
Bjuder på en bild på min fina kise:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0