Annonser från BloggPartner

Välkommen

Välkommen till min blogg!

Vem är då jag ?
Jo Jag heter Rebecca och är 16 år, Den här bloggen kommer framför allt att handla om Hästar, ridning, utrustning och eventuella tävlingar!
Jag har tyvärr ingen egen häst att uppdatera om men jag har en "sköthäst" som kommer få en del plats här.
Nu i höst ska jag börja gymnasiet och ska gå naturbrukslinjen med inriktning djur-häst och kommer därifrån uppdatera om våra träningar på en av sveriges modernaste ridanläggning, Helsingborgs Ridhus!

Vem är jag som ryttare?
Jag har sysslat med hästar i typ 8 år och större delen av tiden har jag ridit på ridskola men samtidigt haft medryttar/sköthästar, jag tänkte berätta om dom i ett enskilt inlägg:)
menmen, Jag är en allround ryttare mog hoppning, lite kul för på ridskolan hoppade vi nästan aldrig men ändå tycker jag bäst om det ;p

Det var väl allt för stunden, vill ni veta mer så är det bara att kommentera inlägget eller skicka ett mejl(adress kommer)

Designen är inte så rolig nu men det ska ändras så fort som möjligt! så håll ut

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0