Annonser från BloggPartner

Längesen...

... Jag bloggade!

I måndags började skolan vilket tyvärr varit otroligt jobbigt! Efter att ha gått hemma i drygt 14 månader så är det svårt att komma tillbaka. Min klass är nog egentligen så bra den kan bli men somsagt det är jobbigt vilket som..!

Hade hoppats på att det skulle bli betydligt bättre nu efter några dagar men efter ett bakslag från idag så är det i det bättre :(

Ena stunden känns det ok, inte mer men ok! Och andra vill jag bara vara hemma precis som vanligt.

Mer än så vill jag inte berätta!

Idag var jag hos Pilgrim för första gången på väldigt länge! Dessvärre var han inte ett dugg intresserad av mig , han tog en godisbit jag hade sen återgick han till sitt, dvs motionerade sig själv genom att gå och springa genom hagen helt själv! Ronja ville ju inte leka med bebisen! Han är så himla fin!!
Jag är glad att han finns, han får en oftast på bättre humör!

Förra veckan trillade jag som sagt av Pino vilket jag fortfarande har ont av! Vissa stunder och saker jag gör, får jag så otroligt ont!!
Hoppas att det går över snart.

Hur har er vecka varit?
Kommentera gärna


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!
Du får ge det en chans! Det känns så för princip alla. Det är jobbig att komma tillbaka efter en ledighet.. Det är bara att kämpa på och inte lägga sig ner! Der kommer bli bättre bara du kämpar och ger det en chans. Ta in de nya människorna i ditt liv och ta vara på dem.. Annars blir det bara jobbigare för dig!
Jag kände Sanna sak som dig när jag börja gymnasiet. Det är nog så för dom flesta. Men he alla en chans så leder det säkert till någon bättre :)
kram

2012-08-25 @ 09:52:42
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

Jättefin blogg & härlig design<3 Hoppas du får en fortsatt bra dag:) Kika gärna in på vår och kommentera:) kram<3

2012-08-25 @ 10:14:34
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: matilda

så söt hest. :#

2012-08-27 @ 17:39:19
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: matilda

hoppas det känns lite bättre i skolan snart! ^^

2012-08-31 @ 21:13:00
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0