Annonser från BloggPartner

Hfrk

Ska strax göra mig i ordning och gå ut med hunden en sväng, sen vid 1 drar jag och pappa till Helsingborg och bokar in privvatlektioner, ska även titta på en väns lektion, hon går på praktiska där jag gick och har hoppning idag  : ) Jag ska även ut till stallet och mocka så tar det efteråt :)

Ska förbereda lite inlägg senare också!

Hörs sen!

Saknar dig så mycket! Det gör ont att titta på alla bilder på dig. Varje gång jag kommer till stallet önskar jag att du var där...

Peace

Kommentarer
Postat av: Karolin Tagesson

Hej!

Är ridgymnasiet i helsingborg bra? Har funderat lite på den skolan och eftersom du går där kanske du skulle kunna berätta lite. Är lektionerna bra? Har man mycket tillgång till hästar på skoltid?

Jag kommer inte på mer som jag undrar över men du kan vän berätta lite?

2012-01-17 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0