Annonser från BloggPartner

Pilgrim

Detta är en riktig liten filur!
 
Allt började med att jag blev medryttare på hans mor Ebbonie, en supertrevlig och fin häst som dessutom var dräktig, och den 31 maj 2010 så föddes Pilgrim, ett liten brunt hingstföl.
 
Honom har jag varit med sedan dagens efter födseln , så vi kan känt varandra ett tag :-)
 
Tyvärr såldes Ebbonie i början på 2011 men Pilgrim fick stanna kvar, vilket jag är glad för!
 
Jag och hans ägare var ute och gick en hel del när han var mindre men sen kom andra saker ivägen, men honom vill jag inte sluta ta hand om och hjälpa till med fören hans ägare säger till mig haha!
Det är en spännande häst och man vet aldig vilken show han kan bjuda på! Han är dock väldigt snäll men han är ju bara 2 år så han är fortfarande bebis vilket man kan märka ibland, men det har sin charm! Jag gillar honom skarpt!
 
Nuförtiden när jag är hos honom brukar jag dock endast fotografera och borsta, men det är mysigt det också!
 
Förhoppningsvis blir det lite mer jobb senare, det kommer bli spännande att se vad som blir av honom!
 
Han är efter
e: Nobel 994 jättefin hingst från Gränsbo stuteri
u: Ebbonie SWB
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0