Annonser från BloggPartner

Ronja

Den här lite sötnosen är Pilgrim hagkompis, kan kan inte rikigt säga vad hon tycker om honom haha ena dagen står de och myser och andra tycker hon att han är jättejobbig, men jag tror att innerst inne så tycker hon om honom!
 
Men, Ronja är en söt liten ponny, jag vet faktiskt inte hur gammal hon är! Men jag tror inte att hon är speciellt gammal.
 
Hon är verkligen supermysig, vill oftast vara nära en och mysa, hon är väldigt rolig att fotografera eftersom hon är med hela tiden!
 
Finns tyvärr inte så jättemycket att säga eftersom jag inte varit med henne så himla mycket, men hon är jättefin och supermysig! 
 
Vi provade ett tag att köra in henne, men det trivdes hon inte alls med, vilket var synd för hon hade nog blivit en fin körponny! Hon var jätteduktig ett tag men blev sedan rädd. Eftersom jag inte var med så mycket vid inkörningen så kommer jag inte att uttala mig mer om det!
 
Hur som helst så trivs jag jättebra uppe i stallet hos Pilgrim och Ronja! Det är mysigt och trevligt att komma upp dit, stallet ligger dryg 5 minuters gångväg ifrån mitt hem!
 
Har ni frågor är ni välkomna med de!

Kommentarer
Postat av: Elsa

På sista bilden ser det ut som du satt handtaget med kroken inåt hagen, säger bara gör inte det sätt den så kroken pekar ut från hagen! Vet en vars häst busat i hagen och sprungit in i staketet, kroken hade då suttit vänd inåt hagen så när hästen sprang in i staketet trycktes kroken in genom näsborren och hästen kund inte komma loss, så elen gick rakt in i hästen, så den fick panik och försökte komma loss och höll på att dra i sönder hela näsborren! Som tur var va ägaren hemma och kunde stänga av strömmen och dra ur kroken ganska snabbt:/

Svar: Hej Tack för påpekandet! Dock är det inte jag som satt dit den!
Rebecca

2012-07-18 @ 14:01:54
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0