Annonser från BloggPartner

drömmar

Vi har alla minst en dröm i livet som vi önskar skulle gå i uppfynnelse min är att kunna köpa en häst.
En annan grej som jag kommit på den senaste tiden är självklar för många häst ägare och det är det här med tävling. jag är absolut ingen tävlingsmänniska men något jag skulle vilja är att få tävla nån liten klass då och då och kunna få gå upp tidigt på morgonen för att göra min häst tävlingsfin, Det tror jag skulle varit både kul och mysigt.
 
Långa kvällar och tidiga mornar i stallet.... Några tycker säkert jag är helknäpp som drömmer om något sånt men för någon som aldrig upplevt det så är det annorlunda.
Jag vet dock att detta inte lär hända på flera år eftersom jag och många andra inte har de förutsättningarna som krävs men det är inget som jag gräver ner mig i, jag har en så fantastisk familj och underbara djur som livar upp stämningen i vardagen. Jag tror dock att drömmar är viktiga, man måste ha något att längta efter även om de inte alltid går i uppfynnelse som man önskat man får hitta något annat för stunden som gör en glad och för min del är det famlijen och mina djur. Jag antar att jag inte är den ända som inte lyssnar på mina egna ord!? Men ibland bordee man göra det..!
 
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägget men en sak är säker, vi har alla drömmar, för vissa går de i uppfynnelse för andra inte men ingen borde gräva ner sig i det.
 
Har du någon dröm som du skulle vilja gå i uppfynnelse?
charmig bild på min älsking

Kommentarer
Postat av: malin

att rida SM är min dröm.. :)

Svar: Spännande, hoppas att du når dit! :-)
Rebecca

2012-12-10 @ 16:01:48
URL: http://malinsjolander.com
Postat av: Tova

Att ha en gård med min egna uppfödning baserat på mitt nuvarande kallblod Vera. Sen vill jag ha en hund. :)

Svar: Vilken härlig dröm! :-)
Rebecca

2012-12-13 @ 16:08:19
URL: http://kazince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0