Annonser från BloggPartner

Abanico

Idag har jag ridit finaste Abanico!! Det gick jättebra! Han är en väldigt bra häst att rida för som My sa, hans ägare, så får man verkligen ingenting gratis och det stämmer till 100 % ! :) men man lär sig samtidigt mycket!

Vi skrittade och travade bara, men jag kände mig nöjd med det, kommer utveckla det mer nästa gång! :)
Fick honom att jobba i en fin form och mot slutet blev han väldigt lätt i handen och mjuk :)
Red en del serpentiner och på volten, gjorde även lite skänkelvikningar som faktiskt gick väldigt bra för att inte ha gjort de så mycket, har bara gjort det på raktspår, typ från a till b eller nåt xd men gjorde de på en volt idag!

Vill helt klart rida honom igen efter idag! :D My hoppade upp efter mig och gjorde lite galopparbete som såg fint ut, han skuttade lite men men :) Så jag får prova på galoppen nästa gång! :)

Men som sagt, han är en väldigt fin och rolig häst att rida! :D

bild lånad från My!

En liten filmsnutt kommer också eventuellt! :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0