Annonser från BloggPartner

Bloglovin

Nu kan man följa mig på Bloglovin igen! Säg gärna till om du börjar följa så jag kan följa dig om du vill! :)
Jag har även lagt till bildlänk längst ner på bloggen, vill du vara med där får du säga till och själv ha en länk till mig :)

Imorgon ska jag iväg oh rida en väns häst, ska bli spännande, har inte ridit honom på jättelänge, dock bara en gång :) Abanico heter han, jättefin :) Pappa kunde ev fota med så ni kan vänta er en bildbomb :D

Snart ska jag titta på Ponnyakuten, kul program :D haha


Peace

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag följer redan dig!

du får lägga till mig om du vill, behövs inte :)

2011-12-04 @ 18:53:08
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0