Annonser från BloggPartner

Flagga på sin utrustning

Jag var inne på internationalshowjumping tidigare och läste ett inlägg som caroline skrivit ang en kommentar hon fått!
Hon hade lagt ut ngra bilder på schabrak med flaggor på och hade fått en kommerntar där det stod : om man inte rider i svenska landslaget har man ingenting mde flaggr att göra!

Förlåt, men det var det dummaste jag hört! Ska man inte få ha sitt eget lands flagga på sin utrustning bara för att man inte rider i landslaget?

Jag anser att man ska kunna vara stolt över sitt land och få bära vad F'n man vill på sig och sin häst...
alla har inte möjligheterna till att rida i landslaget och då ska man inte få ha flagga ? ;s Det var även en annan kommentar där det stod att man var wannabe om man hade det... ? Pucko!! Det finns inte ord så korkade människor det finns i världen.....

Jag har dock inget med flagga på men jag hade gärna kunnat ha det!!!

Tänkte på de med, är Linn Strelin en wannebe för att hon har ett schabrak med engelska flaggan på? nej?!


Paddock by LN

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0