Annonser från BloggPartner

Frisbee

Kass uppdatering idag!
Men så blir det ibland..

Idag var egentligen tanken att åka till väla för Johan glans signering men så blev det tyvärr inte, nästa gång kanske!

Det blev i alla fall stallet idag :) skulle egentligen bara pyssla med kiralyn men Evelina frågade om jag ville rida hennes ponny frisbee, och det tackar man inte nej till precis ;) världens finaste skäck är han!!! :) har lagt ut bild på honom innan ! Han är en riktigt piggelin hehe , vi skrittade ut en bit för att värma upp och påvägen tillbaka var han jättepigg :p men det är nyttigt att rida andra hästar med även om jag inte gör det så mycket!
Vi red lite dressyr på banan sen och han var jätteduktig, hade lite svårt att få runt honom ordentligt men det berodde förmodligen på mig :)
Men han var väldigt rolig att rida så det gör jag gärna igen ! (a)

Nu ska jag återgå till house!

Glöm inte veckans outfit och motiveringstävlingen!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0