Annonser från BloggPartner

Gott nytt år

Ja, snart har 2011 gått! Jag itne ingenting emot ett nytt år nu! 2011 har inte varit något bra år, tyvärr ;/ Men nu ska vi inte va negativa! Nytt år, nya utmaningar, eller nåt, Idag hinner jag inte till stallet, om 45 minuter får vi gäster så då lär ingen vilja köra mig ut x) men imorgon så kör vi igen, blir förmodligen att vi tränar på samma som igår, det skötte mitt lilla hjärta så bra :)

Uppdateringen idag kommer väl inte vara på topp, men ska försöka få till några tidsinställda inlägg.


hur firar ni nyår?


Peace

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: varsågod :D

2011-12-31 @ 15:20:32
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0