Annonser från BloggPartner

Kislany

Ledsen för dålig uppdatering, men jag hoppas att ni förstår varför!

Idag var jag i alla fall i stallet och mockade till Kislany och borstade henne fin :) Det är kul att jobba med henne, hon är ung och gör lite som hon vill men hon är väldigt snäll :)
Visst flyttar hon på sig en del när man borstar men inte mer än det :)Hon är förresten 4 :)

Idag fick hon även fötterna sköljda vilket inte har gjorts så ofta så hon är ganska ovan vid det men hon var jätteduktig faktiskt , hon gick lite och trampade men hon försökte inte slita sig eller så så de va skönt :) Kommer att skölja hovarna lite oftarna nu för nu är det så lerigt i hagarna och dels för att vänja henne :) Hon ska även få kommer ut på promenad lite då och då så hon inte bara behöver gå i hagen hela dagarna och så för att bli bättre att leda henne :) Tränset ska även på, får se om det blir imorgon ev, hon har haft det innan man det är ju bra att träna och låta henne stå med det lite och vänja sig vid bettet :)

Iaf efter jag varit hos henne åkte jag direkt till Pilgrim och Ronja och mockade deras boxar, Det blev ingen ryktning där, jag började frysa rätt mycket och ville hem och duscha (A) Det är även lie svårt att ta in dom själv och anna var inte hemma, eller hon kom när jag skulle gå :)

Har du någon unghäst som du pysslar med?

Gammal bild! Men så fin hon var där, något smalare än nu :P
Peace


Kommentarer
Postat av: Meja

Snygg blogg! Fin häst du har :)

2011-12-22 @ 18:33:16
URL: http://ewire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0