Annonser från BloggPartner

Mitt mål med ridning

Detta är det sista inlägget som ingår i listan! Så nu ska jag försöka få till ett längre inlägg! :)

Ja, vart vill jag då komma med min ridning? För det första vill jag komma någonstans tillsammans med hästen som jag rider, och jag vill även kunna rida lite mer olika hästar, i nuläget är jag väldigt feg när det gäller att prova nya hästar, med tanke på att jag ridit på ridskolor där hästarna vet var dom ska svänga osv så har det inte varit något direkt utveckling som ryttare verken fysiskt eller psyksiskt... Egentligen har jag inget dirket tävlingsmål som jag vill nå då jag inte är någon tävlingsmänniska utan vill enbart ha kul tillsammans med hästen och som sagt utvecklass tillsammans. Visst vore det roligt att kanske starta någon clear round eller pay and jump/ride, men det får bli när jag har rätt häst! :)

Jag vill kunna bli säker i mig själv som ryttare och kunna lita på det jag kan, vilket jag inte gör nu! ;/ Men jag försöker...

När jag blivit så pass säker som jag vill skulle jag gärna vilja kunna dela med mig av mina erfarenheter och lära andra! Jag vill gärna vara den som andra kommer och ber om råd hos :P

Ja det blev väl inte så långt som tänkt men jag fick ut det jag ville (A)hehe

en charmig bild på ebbonie :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0