Annonser från BloggPartner

Myspys häst

Även idag har uppdateringen varit sämst, men jag har helt enkelt inte hunnit! Jag har knappt varit hemma idag! I förmiddags åkt vi till veterinären för att ta blodprov på sammie och förhoppningsvis blir hon friskförklarad nu!
Efter det åkte vi till skogen o gick en runda sen hem, äta frukost vis 1- halv 2 , vid halv 4 åkte vi til stan igen för pappa skulle få massage, orättvist!!! Jag orkade inte va hemma själv så följde med o åt världens godaste mörka choklad och drack te :) sen kom vi hem vid 6 gjorde mat och åt såklart sen har jag bara slappat vid tvn! Fick helt enkelt ta en dayoff från bloggandet :)

Lite hästigt är i alla fall att jag fick en bild av Amelie somvar i stallet. Hon hade sett att kiralyns box var "tom" så hon gick o kollade men så hade hon bara lagt sig ner :) helt otroligt, jag har haft kiralyn i snart 5 år och jag har aldrig sett henne ligga ner x)
Men man blir ju ändå lite orolig när hon lägger sig ner, speciellt för att hon är gammal och skadad, liksom kommer hon upp igen?! ;o hästar ska ju inte ligga ner en längre stund!
Men hon hade det bra :) får hoppas att hon ligger ner när jag kommer ut också ;)
Ni ska få se bilden, visst är hon söt?! :D

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0