Annonser från BloggPartner

nya blogg.se

Dom har gjort om lite på blogg.se och faktiskt, så gillar jag det !! :P Det är lite mer modent än vad det var innan, det är inte så jättemycket som är nytt men det räcker för att man ska lägga märke till det ! :)

Någon mer än jag som märkt det? :)


Jag hem från stallet för en stund sedan, mockade och busade lite med hästarna, Pilgrim tycker det är kul när man håller händerna framför mulen och gnuggar den hahah :P knäpphäst! Ronja tycker nog mer att han är en pain in the ass som är på henne hela tiden fast hon biter och sparkar mot honom x) men han är ju fortfarande bäbis så han fattar inte alltid när han är jobbig :P Men han växer väl ifrån det nångång :) Dom var inte direkt skitiga idag heller ett + i kanten ;)

Får se var resten av dagen har att erbjuda men nu måste jag typ gå ut med vovven!


Peace

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, jag tkr det har blivit mkt trevligare och blogga nu :)

2011-12-07 @ 20:26:31
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0