Annonser från BloggPartner

ointressant?

Har ni haft en bra jul ? Årets julafton var en av det bästa jag haft! Hade jätteroligt tillsammans med min familj! Vi satt och spelade spel i typ 3 timmar :P

Om nån är intresserad av vad jag fick i julklapp så kommer det här :

2 filmer, Harry Potter D.R del 2 och sista ghost whisperer boxen
2 pyjamaser
grå/gröna converse
en bok, flickan i den röda kappan ( asbra )
2 parfymer
stövelsträckare
stövel&hjälmväska
lila onepiece
choklad
en "badboll" nån doftboll haha
pengar

Det var det! Vad fick ni för nåt ?

Det blev inten häst detta året heller haha x) Tur att jag har Kislany <3

Jag har inte varit i stallet sedan i torsdags tror jag det va x) Men imoron far jag ut igen:) Idag ska vi på kalas och just nu har vi ingen bil hemma så kan inte idag! :(

Jag har inuläget 0 fantasi till vzd jag ska blogga om så kom mer än gärna med förslag!

 Bild från förra året! Så liten Pilgrim va då haha
Peace

Kommentarer
Postat av: essay

I really sorry animals who live outside the house. They must constantly freeze.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0