Annonser från BloggPartner

Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

Förhoppningsvis jobbar jag med något som har med hästar eller djur att göra!
Jag har funderat på att gå hippologhögskolan efter gymnasiet, men jag vet inte riktigt, ett "simpelt" jobb som ridlärare hade också vaarit roligt :) Men som sagt jag vill gärna jobba med djur.

Jag har även förhoppningsvis ett par hästar som jag självklart älskar! :D
Kanske är gift också till och med ;)  Jag bor förmodligen inte hemma längre, men man vet aldrig ;) haha stackars mian föräldrar (A)

Jag vill gärna bo på en gård med hundar , katter, och hästar! Kanske ha något litet företag som räddar djur!  Det är något jag också drömt om, att ha ett slags räddningscenter för utsatta djur!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0