Annonser från BloggPartner

Träns

Idag har det varit en hektisk dag!
För bar det ut till väla och Ikea några timmar, sen hem o byta om sen ut till stallet och fixa och sen hem o sen iväg till några vänner till familjen! :)

Men jag tänkte bara skriva om vad jag pysslade med i stallet för jag antar att det är det ni är intresserade av?!

Tja jag mockade fint till Kislany, det blev väldigt fint idag dessutom :p
Johanna var ute och red när jag mockade och vi skulle ta in alla hästarna när hon var färdig och jag hann mocka klart innan dess så jag tog in min häst i alla fall och lämnade dom andra haha så ledsna dom blev :(

Kan ju säga så att kislany var INTE ren! Rena lerhögen , hon ska alltid vara värst, + att hon inte har täcke!
Så hon fick en ordentlig borstning :) spolade även av benenoch hon var sååååå duktig :) stod helt still, när vi i stort sett var klara flyttade hon sig några steg , annars stod hon faktiskt med huvudet nere och väntade :) idag åkte även tränset på, Johanna satte på det haha :p hon såg lite förskräckt ut först men när det väl var på så var hon duktig och lät oss spänna remmarna :) hon hade det bara på någon minut sen tog vi av det igen och hon fick gå in i boxen och äta lite hö :)

Imorgon ska jag ev longera henne på banan , får väl se hur det går :) hoppas på det bästa!

Nu ska jag sova, hörs imorgon:) då berättar jag hur det gick!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0