Annonser från BloggPartner

Vila i frid Csárdás KiralynÖ

Igår, alltså den 15 December var vi tvungna till att avliva Kiralyn!! :'( Därav anledningen att jag itne bloggat.. Jag fick reda på det i fredags förra veckan och det hela skulle från början ske i början på denna vecken men som (tyvärr) blev flyttat till torsdag... Det gjorde bara att de drog ut på tiden, man fick mer tid att tänka på det och bli ännu ledsnare! Så denhär veckan har inte alls varit bra! :( Saknar min skrutt!!

Anledningen till att vi fick ta bort henne var att hon fick en hovbensfraktur för 3 veckor sedan som bara blev sämre, benet var rakt av, in till leden.. Det gör ont i hjärtat att sitta och skriva detta men det behövs,, antar jag..
Hon fick ett långt och bra liv, hela 23 år blev hon! Hon fick ett fint stoföl för 4 år sedan som står i stallet som jag nu har hand om.!

Ni ska få en bildbomd på henne, från hennes sista dagar! :'( <3
Jag trodde aldrig jag skulle behöva säga det men.....

Vila i Frid min älskade häst! Vi ses igen! <3











Fler bilder kommer senare, eller en annan dag!

Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda



Vad tycker du om frågan om säkerhetsvästar, ska man använda den trots att man inte behöver??

2011-12-19 @ 23:34:27
URL: http://amandalindblom.se
Postat av: Emelie

Jättefina bilder <3

2011-12-30 @ 20:19:44
URL: http://drudora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0