Annonser från BloggPartner

10 saker du inte visste om mig

hmm okej, får se hur det går :P

1. Jag har linser och glasögon ( ibland xd )
2. jag tycker inte om att köpa kläder!
3. Jag har jä*ligt dåligt självförtroende!
4. Jag har alltid fått rida dom snälla lugna läromästrarna, dock endast för att det är de enda dom haft på dom ridskolorna jag gått på... har därför inte utvecklats speciellt mycket.
5. Jag har hjälpt till att rida in en häst, som var rent galen.
6. Jag tycker mycket bättre om djur än människor, djur är ärligare.
7.  jag fick 265 p när jag slutade 9an
8. Jag har alltid otur!
9. Jag övningskör
10. Förut tränade jag 5 gånger i veckan + red, nu gör jag ingenting.... -,- promenerar bara med hunden

Ja det finns väl en hel del jag skulle kunna skriva men just nu kom jag inte på något annat :P

Ber om ursäkt för kass uppdatering idag men dagen har varit så tråkig så har inte haft nåt att skriva om, hoppas på förbättring imorgon, både från min sida och er ;)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0