Annonser från BloggPartner

barbacka

Idag blev det en sväng barbacka på Kiralyn :) Även idag gick det kanon!
Det blev ett lite lugnare pass med mest skritt, lite trav och lite galopp med tanke på att hon gick lite "hårdare" igår på en lång skogstur. Men jag tyckte att hon kändes  helt ok idag ändå :) Jag lyckades även hålla mig kvar å hästen i galoppen hhaha :D jag har urkass balans så varje gång jag galopperat barbacka blir jag överlycklig (A) Men framöver kommer det mest att bli barbacka, dels för att Kiralyn slipper sadelgjorden som hon hatar, (+ sadeln ligger inte bra tycker jag) och sen för att jag ska få träna min balans :)

Vi fick även se ett giganstiskt rådjur ;P

Aja när vi gik tillbaka så släppte jag in kiralyn i hagen på vägen så man slipper gå fram och tillbaka (A) Vi hade jag ju inget direkt krävande pass och ingen sadel så hon fick gå in direkt :)

Sen efter det åkte jag direkt upp till Pilgrim och Ronja, som var måttligt intresserade av mig ... Så där uppe blev den endast mockning :)

Jag vill även säga att frågestunden  kommer till att avslutas på Fredag eftermiddag så passa på att fråga allt som ni undrar mellan himmel och jord :)

hittade ingen annan bra bild just nu så de fick bli på min lilla sammie :)

Peace

Kommentarer
Postat av: kajsa

söt vovve :D

sv: har lagt till dig, lägger du till mig? :D

2011-11-02 @ 19:42:38
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: SHUNi- hästblogg

Tjo! var gärna med och diskutera på min blogg kring svår-ridna hästar. Ditt svar betyder mycket! Tack :)

2011-11-03 @ 12:50:40
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0