Annonser från BloggPartner

:D

Idag har statistiken stigit igen, blir jätteglad av att det är någon sån lägger ner tid och läser mig blogg !:)

Tack!!!!!!


Idag var jag uppe hos Pilgrim och Ronja igen :) Mockade och gjorde fint som vanligt, Pilgrim kom även och hälsade på i hagen så gick ut till honom och mös lite, borstade och busade med honom :)
Han brukar ofta stå och titta på mina skor (?!) haha och gärna försöka nafsa i dom så när han är påväg att göra det brukar jag rycka till lite i foten så han studdsar hahaha så kan han hålla på hur länge som helst, knashäst!
Men har är söt, han är ofta uppe i ansiktet och ska kolla läget men han haar aldirg försökt bita eller så, bara titta och nosa, visst är man lite rädd för att han ska få fnatt och nafsa till men han har inte gjrot det änsålänge i alla fall ;) Men man får vara på sin vakt!!

Ska se om jag kan få med mig kameran upp nästa gång, även till Kiralyn och fota lite , även om jag inte rider kan man ju få någon fin bild ändå :)

Kan bjuda er på en bild som jag tog på kiralyn igår kväll, hon var så himla mysig!! Dock var hon som mysigast när jag skulle hem ;( Ska ta en kväll och bara sitta inne i boxen och mysa med henne, kanske det blir en videoblogg samtidigt om det skulle vara intressant ?

 Imorgon hade jag även tänkt fota mina schabrak  och visa er :)
Är det någon mer som ni skulle vilja se när jag ändå är igång ?

Skicka även in bilder till veckans outfit om ni vill vara med, har fått några stycken dom senaste dagarna, men det räcker ju inte så läng ;) Så vill ni vara med kan ni skicka till [email protected]
 
Motiveriingstävlingen är fortfarande igång ett tag till, så vill ni vinna en FET  länkning +  Intervju så är ni välkommna, fråga om ni undrar någonting!!



Peace

Kommentarer
Postat av: ylva

vad gör man för att vara med i motiveringstävlingen? :)

2011-11-24 @ 12:17:39
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0