Annonser från BloggPartner

dagens planer

Idag har jag förhoppningsvis saker att göra hela dagen! Jag är en sån människa som måste göra saker hela tiden, hatar att va still haha xd Men jag ska snart upp till Pilgrim och Ronja, väntar bara på att håret ska torka lite, blir det gamla vanliga där, dvs mocka, får se om någon är intresserad att bli ompysslad, brukar vara tomt om det xd
Sen När pappa har vaknat ( han har  jobbat natt) Så ska vi in till hbg ridklubb, och prata med min gamla mentor Rosie som ag hade när jag gick på praktiska, så ska vi se om jag kan börja ta privatlektioner ett par gånger i månaden för att komma igång med ridningen nu när kiralyn är skadad! :(
Sen ska jag nog ut till Kialyn också och pyssla om henne!

sen ikväll ska jag , mamma och mammas vän oh hennes dotter till Ugglebadet i Perstorp på ljuskväll, De släcker ner hela badhuset och tänder ljus  :) Trevligt!!

Väntar fortfarande på sammie provsvar från veterinären, hoppas på att dom kan komma så man förhoppningsvis kan slappna av lite!

Hur ser eran dag ut ? :)
Bjuder på en knasbild haha vet inte vad som hände där xd

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0