Annonser från BloggPartner

Det här är jag bra på

Jag har ju inte direkt något bra självförtroende precis men det finns väl alltid något jag är bra på ?

Inom ridningen och hästhanteringen så  måste jag nog säga att jag är bra på att vara lugn! Jag är rätt bra på att hantera hästen i sig..
I ridningen är jag rätt bra på att hålla mina händer rätt och göra skänkelvikningar o så :P Jag vet inte riktigt vad jag är "speciellt" bra på, har sett mig sjävl rida 1 gång så det är svårt att säga.. Man känner ju oftast efter hur känslan varit i ridningen men känslan kan ju vara bra och man har kul fast att det inte ser så bra ut xd så jag vet faktiskt inte.. Jag får se till o försöka filma någon gång när jag rider en mer utbildad häst än Kiralyn x)

Jag ska ju till Landskrona ridklubb imorgon så kanske kommer rida på praktiken då, eller jag ska rida på praktiken men jag vet itne hur ännu.. men det återstår att se :)

Vad är Du speciellt bra på?
Bilden är INTE den bäste direkt men jag bjuder pådet :D
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0