Annonser från BloggPartner

Det här behöver jag träna mer på

ovanligt blogg inte funkar att komma in på... har försökt hur länge som helst

Ja, vi alla har ju alltid något vi behöver träna på!

Det jag behöver träna mest på är mitt skänkelläge :)
Men tanke på att jag knappt gått på någon "seriös" ridskola så har det helt enkelt blivit så att jag måste träna på det :) men jag ser inga problem i det utan det är bara att träna :)
just nu så  rider jag typ bara barbacka så det blir ju inte så mycket träning med sadel, men kan jag komma igång mer sen på praktiken så är det självklart det första jag ska fixa till :)


Har du något speciellt du behöver träna på?
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0