Annonser från BloggPartner

En sak som aldrig får hända!

Hur ska man kunna välja?

Det som aldrig fick hända har redan hänt.. Kiralyn är skadad och det kommer att bli lång konvalescent.
Jag vill aldrig råka ut för att någon närstående dör eller liknande!

Jag vet inte vad jag skulle gjort om någon av de jag älskar skulle försvunnit ur livet! Det får och ska helt enkelt inte hända på väldigt länge..

Liksom vad mer ska man säga? Ingen vill väl att någon ska dö som man känner och stå nära. Det enklaste sättet att förklara något sånt är ju det här... Det finns inte så mycket man kan skriva om det, det är det viktigaste och inte mer med det..

Även en annan sak som hänt som inte borde hänt om det inte funnits såna jä*la idioter ute i världen är ju självklart djurplågeri och typ krig!  Jag tycker att det är 10000 gånger värre när idiooter till människor dödar djur utan någon anledning, döda varanda istället om ni nu ska döda... Ingen kommer att sakna er ändå..

Men ja som sagt, det är skador på närstående som inte får inträffa!



Peace

Kommentarer
Postat av: Tova

Håller med dig! ^^

Mysig blogg och fin design btw :)

2011-11-12 @ 11:26:24
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: MALIN - LITTLE SKYSCRAPER

Fin bild på fin häst! (:

2011-11-13 @ 16:49:45
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0