Annonser från BloggPartner

halt

Idag hade jag tänkt rida en lite längre runda, men i morse fic jag ett sms om att Kiralyn blivit jättehal :( så det blir tyvärr inen ridning, men jag ska ut senare och bara mysa och pyssla  om henne!
Det började tydligen igår och hon hade så ont så hon var tvungen att få smärtlindring.. Ikväll ska dom även ringa till djurambulansen för hon kan inte stödja på höger bak så dom kan inte lasta henne själv! :(

Min stackars flicka:(


Jag får helt enkelt försöka komma på nåt annan att skriva om, ska leta upp lite utrustning och sånt med sen så ni får kanske en utrustningsuppdatering..

Men nu ska jag göra mig iordning så jag kan åka..

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0