Annonser från BloggPartner

Hoppning eller dressyr?

Jag tycker att det är rätt svårt att välja mellan dessa! Som ni kanske förstår på mitt bloggnamn är jag en allroundtyp! Förut var det helt klart hoppning som gällde men med tiden insåg jag att dressyr är rätt kul!
Jag är dock inte så förtjust i att sitta och titta på det men att rida är kul :) Hoppning är också väldigt roligt!

Jag tycker även att det är kul att jobba ifrån marken, typ lösa tyglar, tömköra, NH, Nh provade jag faktiskt med kiralyn, men hon sprang mest runt och larvade sig xd men jag hade helt klart velat prova igen! :)

Sen är jag en sån typ som tycker att det är extremt viktigt att variera sin ridning och typ inte bara hoppa varje dag eller dressyra hela tiden utan också rida ut mycket, jobba från marken, ha vilodag, det för att man ska få en hållbar och gammal häst!

Så jag måste faktiskt säga båda i detta fallet! :)

Vad tycker du är roligast och varför ?
haha hållningen där ;)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0