Annonser från BloggPartner

Hoppträning

Kom nyss hem från stallet.. i sista sekund bestämde jag mig för att följa med på hoppträning :)
Jag filmade lite så jag lägger upp det lite senare! :)

Även om det är kul att titta så hade man ju gärna suttit i sadeln själv ;)
Jag fick i alla fall skritta av Cockie :) Asså den hästen!! Hon är inte så gammal och inte ordentligt riden så länge men så fin hon är, hon gjorde riktigt fina galoppfattningar idag och byten, hon hoppade jättefin även om hon kom fel eller i fel galopp. Hon är Hur mjuk som helt i munnen, man behöver knappt röra på bettet för att hon ska ställa sig eller gå i form. När jag skrittade av henne red jag henne i ganska låg form på långa tyglar och hon gick superfint ,, så somsagt man behöver inte ta i henne alls :) Kul!!

Ja ni får se filmerna lite senare, lägger upp dom från mobilen för jag orkar inte hämta sladden (A)

Ni får en söt bild i repris på Cockie och Katten Simon


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0