Annonser från BloggPartner

Idol

Tittade nyss på idol! Amanda borde ha åkt ut! :( Hon sjunger verkligen inte bra! ;( låter som om hon har en gris nerstoppad i halsen.... nä nu ska jag inte va elak (A)

Var ju på julmarknad idag därav den dåliga uppdateringen, jag måste tyvärr göra er besvikna med att jag inte har något hästigt att skriva om just nu, imorgon ska jag till stallet så det kanske kommer något kul efter det! :) Ska även kolla runder lite på internet för att se om man kan hitta något intressant! :)

Vad skulle ni vilja läsa om ? :) Är så glad attd et ploppar in kommentarer hir och dit så den frågan får ni gärna svara på! :D

Men nu ska jag somsagt titta om jag hittar nåt intressant, ha de gött sålänge :D


En kass mobilbild på Ebbonie!!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0