Annonser från BloggPartner

Kiralyn update

Var hos kiralyn innan, kom hem vid halv nio :) tog ut henne i stallgången och borstade henne fin! :)

Hon är en sån otålig häst som alltid står och trampar eller skrapar med hoven! Det gjorde hon även idag tills hon kom på att hon faktiskt hade ont :/ hon går bättre men hon gör lite för snabba svängar så hon får ont efter det, så man försöker allt vad man kan för att hon ska vända lugnt! Men hon var duktig ändå tycker jag ! Vi stod och kelade lite innan jag borstade cookie åt Amelie och sedan mockade kiralyns box!
Sen fick hon komma in igen i en nyströdd box :)

Men det märks verkligen att hon inte är sig själv och uttråkad! Hon är vanligtvis ett riktigt matvrak, men nu tar hon inte höet hon får!:/
Vi trodde dock att hon skulle gå i taket helt o hållet men hon är duktig , hon får komma ut några timmar om dagen med så hon mår bra av det!:)

Men nu ska jag se färdigt en film!:)

Peace


Kommentarer
Postat av: Elin

Gryym blogg, blir liksom mysigt med det röda ^^

2011-12-01 @ 11:32:57
URL: http://eeliinl.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Efter många om och men nu har jag börjat blogga på min egna blogg, för min egna del. Jag har en dröm och skulle behöva lite svar, skulle vara jätte glad om du svarade :) tack och välkommen in, kram!

2011-12-01 @ 13:33:33
URL: http://showmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0