Annonser från BloggPartner

Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad

Jag är en person som lyssnar på väldigt många olika musikstilar!

Därav blir det nästan alltid olika låtar jag lyssnar på!

Kan väl säga att jag lyssnar på Von Benzo oavsett vilket humör jag är på för dom har låtar som passar alla!

Oftast när jag är ledsen kommer jag tillbaka till mitt gamla Jonas Brothers hysteri! haha

När jag är glad lyssnar på på roliga och lite knäppa låtar!
Det är svårt att säga precis vilken låt jag lyssnar på så  det är lättare att skriva vilka band eller så :)

Nör jag är arg brukar jag inte lyssna på någon låt alls, tror jag xd haha
Den 4 mars -11 var faktiskt jag och min bästa vän o tittade på Von Benzo, och hur grymt var nu inte det? :D woho äger skiten ur allt hah :D Så jävla tufft var det:D
Vad brukar du lyssna på?:)

Peace

Kommentarer
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Jag brukar lyssna på lite olika låtar men mycket upptempo låtar är bra :)

2011-11-21 @ 23:15:44
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Tove

Söt blogg :)

2011-11-22 @ 10:07:36
URL: http://granaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0