Annonser från BloggPartner

Min favoritgren

Som ni nog förstår på mitt bloggnamn så är jag en allroundryttare :) Förrut var det endast hoppning som gällde även om jag typ aldrig hoppade xd men jag tyckte de var kul och dressyr tyckte jag va skittrist för det hände ingenting, men man mognar väl med tiden sägs det ;)

Jag tycker fortfarande att dressyr är trist att titta på, men att rida det själv tycker jag är kul :)
Hoppning tycker jag är kul på lägre höjder, typ run 90-100 cm :) Sen blir de förhögt för att jag ska hålla mig kvar haha :D
 Men jag är mer av en allroundtyp än någon ren inriktninstyp :) Det är jag nöjd med för om man har häst, som jag dock inte har, men så är det viktigt att man kan variera sin ridning för att hästen ska hålla och för att den ska tycka det är roligt :)



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0