Annonser från BloggPartner

Min högsta dröm

Den var inte så svår!

Det är ju självklart att få en egen häst, eller i alla fall en foderhäst!
Jag vill kunna utvecklas tillsammans med min bästavän.. Och inte bara rida på ridskolehästar, dock har jag inte ridit på ridskola på ett tag men ja ni förstår, hästmänniskor förstår ;)

Jag vill kunna vakna på morgonen och veta att någon väntar på mig och gå upp tidigt på morgonen för att rida ut i dimman! Eller bara kunna gå upp för att mysa!

Tyvärr har jag haft otur med alla hästar jag hittat som jag ska kunna ha som sköthäst eller medryttarhäst men det har jag redan skrivit om en gång!

Men ja, att få en egen häst är min högsta dröm!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0