Annonser från BloggPartner

Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?

När jag skrev ett inlägg om Linn Ingvarsson , dressyrmuppen, så skrev jag även att om det var någon jag skulle vilja byta liv med så skulle det vara henne, och det håller jag fast vid!
Jag skulle väldigt gärna vilja se hur hon har det för en dag, för att förstå hur jobbigt hon kan ha det vissa dagar och hur underbara andra kan vara, tänk vad häftigt att få vara så duktig som många ser upp till :D haha

Om det skulle vara en större tävlingsryttare, så har jag faktiskt ingen aning, för jag är inte intresserad av att tävla stora tävlingar eller så, jag håller mig till mindre :D

Vem skulle du vilja byta liv med för en dag  ?


Kommentarer
Postat av: ylva

jag skulle nog vilja byta liv för en dag med någon person som man verkligen inte förstår hur den tänker... skulle vara intressant! typ nån ond människa :P

2011-11-13 @ 21:04:25
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

Jag har en tävling på min blogg där läsarna ska kommentera en utmaning jag ska göra, kan vara allt mellan himmel och jord! (Får inte innehålla något med att rida) Den som kommentera den bästa/roligaste utmaningen vinner ett sprillans nytt allroundspö! Så kommentera en rolig utmaning jag kan göra så kanske det blir du som vinner spöt!



Inlägget hittar du här: http://hovskrape.blogg.se/2011/november/uppdrag.html#comment



Mvh Fanny

2011-11-14 @ 13:03:33
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0