Annonser från BloggPartner

Någon jag vill träffa

Det finns många som jag vill träffa! Men en som ligger på topp är helt klart Linn Ingvarsson! Jag har skirvit om henne innan, har du missat det finns det Här !
Hon är en stor förebild för mig! Hade helt klart velat ha henne som vän ;) Nä men jag gillar hennes syn på hästar och ridning, hon har ett sunt hästtänk, sätter alltid hästarna före allt annat!

Sen finns det ju andra kändisar jag vill träffa som typ Roffe, Tobbe Larsson, Jay Smith ( fast han har jag  ju redan träffat ;) )

Men Linn ligger på topp!! :D Dock kom jag på häromdagen att jag såg henne och ingrid på gbg horse show förra året (A)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0