Annonser från BloggPartner

Något jag vill göra

Rida!
Det är dock något som jag alltid  vill göra :P Men vem hästintresserad vill inte det ? ;) Känslar av att sitta på ett så stort och mäktigt djur (a)

Det har ju inte blivit så mycket ridning för min del sedan jag slutade på ridskolan.. ;('Men förhoppningsvis kommer det väl att förändras... nångång!

En annan sak jag också vill göra är att handla julklappar xd MEN jag har ingen som helst aning om vad jag ska handla hahah :p Får väl hitta på något, hade en perfekt grej till päronen men det typ sket sig xd men jag kommer på något :D

Har ni börjat köpa julklappar ännu ?




Peace

Kommentarer
Postat av: Magda-Matilda [Foto-Häst blogg]

Fin fin blogg :)

2011-11-24 @ 16:16:13
URL: http://nightdawn.blogg.se/
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

hej! sv; Hittar inte motiveringstävlingen :)

2011-11-24 @ 20:22:21
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0