Annonser från BloggPartner

ont

Var h os kiralyn innan och mockade... Dock vet jag inte om jag mockade hennes box haha, hon bytade till sin gamla som är större nu när hon är skadad.. men hon är sån lortgris och det såg värre ut i hennes vanliga box haha så jag tog den med mest skit i :)
Gick ut i hagen också. som hon står i ?! Hon skulle ha boxvila i 6 veckor så vet inte vad som hände xd Hon gick väl på väggarna ;)
Hon har ont!! Det är inget man kan säga nåt annat om... Hon kan knappt gå, hon bokstavligen hoppar fram...
:(

Snart kommer min vän stephanie, hon ska hålla mig sällskap idag för jag ska vara själv hemma hela kvällen annars xd det gillas inte när det är mörkt :)
Så vi ska glo på nån film och käka massa skit :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var gärna med och diskutera vad du tycker om säkerhetsvästar. Ska man ha det? Eller kan man lika gärna strunta i det? När tycker du att man ska ha det?



http://ourweekday.blogg.se/2011/november/sakerhetsvast-eller-inte.html



Ha det bra!

2011-11-18 @ 15:43:15
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0