Annonser från BloggPartner

pyssel

Var uppe och mockade innan när anna kom in och snackade lite :) Vi tog även in hästarna sen när jag mockat klart för att borsta, eller jag skulle borsta! :)
Det gick väl helt ok, Pilgrim är dock lite stirrig, inte så konsitgt kanske, han är bara 1 1/2 år ;) Men han fick hö att tugga p och då gick det väl bra, han trampade endel och sparkade på höet med framhovarna men inte mer än det..
Ronja tyckte det va skittråkigt att komma in så hon stod bara och gnäggade en massa haha xd Hon fick sig en liten rykt hon med sen, inte för att hon verkade bry sig, men hon blev lite snyggare :P

Jo jag tänkte på det, Pilgrim bajsar och kissar typ ingenting när han står inne på natten, är det någon av era hästar som inte heller gör det ? haha Ronja kan få ut sälert 5-6 högar på en natt medans det inte är någonting i Pilgrims box haha! Lugnt för mig eftersom det går snabbare att mocka men det är lite skumt :P Han kanske inte vill ligga i sin egen skit xd

aja, vi ska väl iväg ett tag sen och lämna in min väst så dragkedjan kan bli fixad, kanske köper någon julklapp när man ändå är ute :)
Det blir nog Kiralyn ikväll också! så då får ni en till uppdatering om hästarna :) Ni kommer självklart få fler under dagen! ;)

Jag tycker ni har blivit lite sämre igen på att kommentera och skicka in bilder ;) Skärpning!! ;)

WellWell ha de gött sålänge

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0