Annonser från BloggPartner

Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

Hm  ja vad gör jag egentligen nu när jag inte har någon praktik och bara sitter hemma ? x)

vardagligen : Ja, sitter vid datorn, kollar på tv, är ute med hunden! Det är väl det... någon gång har jag bakat, finns inte så mycket att göra i lilla Ekeby! Idag fick jag i alla fall besked från pålsjögård om praktik, ska dit på tisdag och prata med dom..

stallet: När jag är hos Pilgrim och Ronja så mockar jag bara deras boxaar, ibland borstar jag lite och myser, dock svårt att mysa med en unghäst som trycker upp huvudet på mig och ska nafsa ;o Ronja kan du vara på kelhumör ibland :)

När jag är hos kiralyn, så nu i alla fall så mockar jag bara, och borstar.. Innan mockade jag, borstade, red en sväng, la upp hö och fixade vatten. dock gör jag ju det med även när hon är skadad haha.. men idag mockade jag faktiskt bara, hade inte tid med något annat...

Men ja det är väl så en vanlig dag ser ut.. När jag är ute på praktik kommer det ju förståss ändras med det kan jag skriva då :) Jag ska ju även ta privatlektioner så dom kommer jag med att skriva om, det kommer bli så mycket bättre och ROLIGARE uppdatering när jag börjar rida igen.. lite ridbilder osv :) Så försök stå ut :)

Hur ser era dagar ut?

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0