Annonser från BloggPartner

Sammie

Det har varit en jobbig dag idag, sammie, minhund, har inte mått bra! hon kräkte 3 gånger imorse och hon har bajsat 5 gånger när hon brukar göra de 2 och det kom dessutom blod...
Vi åkte in till djursjukhuset där dom undersökte och röntgade, inget sytes på röntgen men hon var lite uttorkad och irriterad i magen/baken så vi fick med mediciin hem som hon dock kräkte ut igen -,- Hon är piggare nu ikväll och gnäller inte likamycket som innan idag! Så nu hoppas vi på att hon ska blo helt bra igen! :)

Hovslagaren och veterinären var och kollade på Kiralyns ben idag med, men ingen av dom hittade något så det är väl ingen hovböld som vi trodde :( så imorgon bär det av till djursjukhuset för hennes del, jag skriver mer när jag får reda på felet imorgon, om jag får de vill säga..

Ja det är väl ungefär så min dag har sett ut, var nyss i stallet och nattade Kiralyn och mockade o borstade lite grann :)

Ha de gött

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0