Annonser från BloggPartner

schabrak

Ja, jag har ju som sagt varit i blekinge i helgen :)
Trevlig att träffa morfar...

Jag har inte så mycket att berätta om det.. var ute i skogen och plockade svamp haha och ute med deras schäfer chess :) überfin!!!!

Imorgon ska jag till Pålsjö gård ang praktiken :) hoppas att det går vägen!

Jag har inte varit i stallet sedan i fredags, men ska ut imorgon hade jag tänkte mig!

Är det någon som är intresserad av att se mina schabrak som jag har gjort? Fick en förfrågan om det innan, men lägger bara ut om fler vill se! :)

Peace

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill gärna se :D

2011-11-21 @ 21:02:08
URL: http://grande.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer trivas på Pålsjö Gård:) Alla som är där är super trevliga:)

2011-11-22 @ 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0