Annonser från BloggPartner

stan

Idag har det blivit dålig uppdatering men inget som jag ber om ursäkt för , för jag har inte varit hemma på hela dag och ska snart iväg igen ;)
Vid halv 1 var jag i stan oh mötte upp min kusin och sen gick vi hem till henne och väntade på min mamma, sen gick min kusin, jag , mamma och min moster iväg och fikade och  gick lite på stan, jag skulle dock vara hemma innan den blev mörkt för jag skulle till stallet och promenera Kiralyn!! Det blev mörkt när vi var tillbaka men det gör ju inte så mycket :) Jag mockade lite snabbt och la in hö och äpple och sen ställde in en glad häst ii sin box :)

Nu ska jag snart in till stan igen med min bror, får väl se vad vi hittar på... så det kommer tyvärrinte bli så mycket mer uppdatering ikväll, får se  om de blir mer när jag kommer hem :)

Frågestunden avslutades idag med, men svaren kommer inte fören imorgon, så har ni någon mer fråga kan ni passa på at ställa den nu i sista sekunden :)

Ha de gött ;)


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0