Annonser från BloggPartner

usch på blogg.se

Jag ha försökt komma in på blogg.se hela förmiddagen men det har inte gått! -,-
Är trött på blogg redan haha, finns inget direkt kul man kan göra.. Deras designers är astrista, och speciellt när man itne kan göra själv så borde dom vara lite roligare...

aja, igår när jag kollade på hästar så hittade jag den här hästen, blev helt kär!! Usch det är så orättvist att alla inte kan köpa en häst :(

 Visst är det jättebra att jag har Kiralyn osm jag kan rida ut på, men jag lär mig ju ingenting, verken hästskötsel eller ridning :( Jag gör det vardagliga, mockar, rider fyller vatten lägger upp hö. Sen är det ju inte mer, o det är inte ens alltid jag gör det... :( blöööööööö

jag ska iaf ev ut dit senare..


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0