Annonser från BloggPartner

:-(

Det blev inge stall idag, men imorn är de min dag så då ska jag upp!

Var på skolan idag igen för att kolla efter en annan apl plats! ska ringa till löddeköpingeridklubb imorn och prata med någon haha, en tjej som både jobbar på ridskolan och har egna tävlings hästar :) sedan ska jag rida till  en annan som föder upp och utbildar PRE hästar ;) haha
Får väl se vart jag slutar nånstans :p

bjuder på denna bilden igen, tycker den är fin :-)

Vad har ni hittat på idag ?

Btw har även beställt skoljacka idag, den kommer nog snart och då får nii bild på den :-)

Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild! :)

2011-10-05 @ 11:21:45
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0